www.in7.se
>
lattlastabocker.se
Kategorier
Sortera efter namn
Lägg till dina uppgifter
Annons
Lättlästa böcker - Lättlästa böcker och lärorika spel!
Klick: 305, webbplatsen lades till: Jan 22, 2015
Lättlästa böcker - Lättlästa böcker och lärorika spel!
LÄNK
:
lattlastabocker.se
Land:
Sverige
nyckelord 1:
lättlästa böcker
nyckelord 2:
lättlästa läromedel
nyckelord 3:
lättläst
nyckelord 4:
lättläst för särskolan
nyckelord 6:
lättlästa texter
nyckelord 7:
lättläst på engelska
nyckelord 8:
svenska för invandrare
nyckelord 9:
svenska som andraspråk
nyckelord 10:
lärorika spel
Beskrivning:
Läromedel i form av lättlästa böcker och lärorika spel. Materialet ska inspirera till ett lustfyllt lärande.